Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами

Вересневий ЗДО “Росинка” не відмовляє в організації інклюзивного навчання дитям з особливими освітніми потребами та створенні інклюзивних груп.  У закладі функціонує 1 інклюзивна група для дітей з особливими освітніми потребами, у якій здобуває освіта 1 дитина

Вересневий ЗДО забезпечує доступ добудівель, групових приміщень, для провадження освітньої діяльності для дітей з ООП. Шляхи руху до будівлі:

-ширина входу на прилеглу територію та ширина дверей, хвірток (у разі їх наявності) становить не менше 0,9 метра;

–  ширина пішохідних доріжок до будівлі становить не менше 1,8 метра;

– покриття пішохідних доріжок, тротуарів рівне, без вибоїн.

– безпроблемне пересування на візку територією закладу (рекомендована висота бордюрів пішохідних шляхів на ділянці становить 2,5-4 сантиметри);

–  майданчик перед входом,  сходи,  захищені від атмосферних опадів;

–  дверні отвори без порогів і перепадів висот, ширина дверних отворів становить не менш як 0,9 метра;

–  у приміщенні відсутні предмети /перепони (горизонтальні та такі, що виступають над поверхнею підлоги, конструкції, бордюри, пороги тощо) на шляхах руху осіб з інвалідністю;

–  ширина проходу в приміщенні з обладнанням і меблями не менш як 1,2 метра;

У закладі створена відповідна матеріально-технічна та навчально-методичної база, у тому числі необхідні навчально-методичні і навчально-наочні посібники, навчально-дидактичне та ігрове обладнання.

Кількість здобувачів освіти з особливими освітніми потребами за рівнями підтримки

Кількість інклюзивних груп – 1

Кількість дітей з ООП, які отримують освіту в інклюзивних групах-1

І рівень підтримки (не інклюзія) – 0

ІІ рівень підтримки – 0

ІІІ рівень підтримки – 0

IV рівень підтримки – 1

V рівень підтримки – 0

Освітній процес у закладі дошкільної освіти організовується з урахуванням рівнів підтримки, визначених на основі висновку.

Кількість педагогів які беруть участь в організації інклюзивної освіти :

  1. Кількість асистентів вихователя – 1 (ставок 1)
  2. Кількість асистенів дитини – 0
  3. Педагоги, які проводять корекційні заняття:
  4. Вчитель логопед – 1
  5. Практичний психолог – 1

Здобуття дошкільної освіти дітьми з особливими освітніми потребами здійснюється відповідно до державного стандарту дошкільної освіти (Базового компонента дошкільної освіти) за допомогою найбільш прийнятних для таких дітей методів і способів.

Асистенти вихователів, забезпечують особистісно орієнтоване спрямування освітнього процесу, беруть участь у розробленні та виконанні індивідуальної програми розвитку, адаптують навчальні матеріали з урахуванням особливостей навчально-пізнавальної діяльності дітей з особливими освітніми потребами.

Надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг (допомоги) дітям з особливими освітніми потребами здійснюється відповідно до індивідуальної програми розвитку з урахуванням рекомендацій інклюзивно-ресурсного центру.

У закладі дошкільної освіти, дітям з ООП оргганізовно безкоштовне харчування

Освітня робота з дітьми з особливими освітніми потребами ґрунтується на загальнолюдських цінностях та спрямована на забезпечення соціалізації, розвиток комунікативних навичок, навичок самостійності та самообслуговування тощо.