Вересневий ЗДО “Росинка” не відмовляє в організації інклюзивного навчання дитям з особливими освітніми потребами та створенні інклюзивних груп. У закладі функціонує 1 інклюзивна група для дітей з особливими освітніми потребами, у якій здобуває освіта 1 дитина
Вересневий ЗДО забезпечує доступ добудівель, групових приміщень, для провадження освітньої діяльності для дітей з ООП. Шляхи руху до будівлі:
-ширина входу на прилеглу територію та ширина дверей, хвірток (у разі їх наявності) становить не менше 0,9 метра;
– ширина пішохідних доріжок до будівлі становить не менше 1,8 метра;
– покриття пішохідних доріжок, тротуарів рівне, без вибоїн.
– безпроблемне пересування на візку територією закладу (рекомендована висота бордюрів пішохідних шляхів на ділянці становить 2,5-4 сантиметри);
– майданчик перед входом, сходи, захищені від атмосферних опадів;
– дверні отвори без порогів і перепадів висот, ширина дверних отворів становить не менш як 0,9 метра;
– у приміщенні відсутні предмети /перепони (горизонтальні та такі, що виступають над поверхнею підлоги, конструкції, бордюри, пороги тощо) на шляхах руху осіб з інвалідністю;
– ширина проходу в приміщенні з обладнанням і меблями не менш як 1,2 метра;
У закладі створена відповідна матеріально-технічна та навчально-методичної база, у тому числі необхідні навчально-методичні і навчально-наочні посібники, навчально-дидактичне та ігрове обладнання.
Кількість здобувачів освіти з особливими освітніми потребами за рівнями підтримки
Кількість інклюзивних груп – 1
Кількість дітей з ООП, які отримують освіту в інклюзивних групах-1
І рівень підтримки (не інклюзія) – 0
ІІ рівень підтримки – 0
ІІІ рівень підтримки – 0
IV рівень підтримки – 1
V рівень підтримки – 0
Освітній процес у закладі дошкільної освіти організовується з урахуванням рівнів підтримки, визначених на основі висновку.
Кількість педагогів які беруть участь в організації інклюзивної освіти :
- Кількість асистентів вихователя – 1 (ставок 1)
- Кількість асистенів дитини – 0
- Педагоги, які проводять корекційні заняття:
- Вчитель логопед – 1
- Практичний психолог – 1
Здобуття дошкільної освіти дітьми з особливими освітніми потребами здійснюється відповідно до державного стандарту дошкільної освіти (Базового компонента дошкільної освіти) за допомогою найбільш прийнятних для таких дітей методів і способів.
Асистенти вихователів, забезпечують особистісно орієнтоване спрямування освітнього процесу, беруть участь у розробленні та виконанні індивідуальної програми розвитку, адаптують навчальні матеріали з урахуванням особливостей навчально-пізнавальної діяльності дітей з особливими освітніми потребами.
Надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг (допомоги) дітям з особливими освітніми потребами здійснюється відповідно до індивідуальної програми розвитку з урахуванням рекомендацій інклюзивно-ресурсного центру.
У закладі дошкільної освіти, дітям з ООП оргганізовно безкоштовне харчування
Освітня робота з дітьми з особливими освітніми потребами ґрунтується на загальнолюдських цінностях та спрямована на забезпечення соціалізації, розвиток комунікативних навичок, навичок самостійності та самообслуговування тощо.
